Monday, September 5, 2011

Cute Handbag..i love it...!!

Assalamualaikum and good night everbody...!!!!
owhh alhamdulilah im so happy tonight..u know why??
because i got one new cute handbag from my darling..he know what i want and make me happy...
wiki..wiki..wiki..wiki...
oowhh really..its make me happy...because this is firt item he give to me taww..
before this just belanja makan...tapau kan makanan and send my food to my hostel at pandan..
and give me money..tapi tu semua sebenarnya dah cukup baik dan sangat berkorban...
darling i LOVE you laaa!!!...




Just now,before he go to sleep..
he send me sms...
"b hepi lau mot hepi..lau tu yg wat mot hepi,b lagi hepi..cuma mot je yg b syg"
*mot adalah panggilan manja utk aku and for him i call omOt 
so mOt + omOt = cOmot..hehehe... 


aauuww...aku happy macam ni sekali sebab dalam beberapa bulan ni..
kami ada mcm22 masalah..some problem from me..
some problem from him..
and some problem from other...
banyak kali dah nak break...tapi mmg tak break22...
he could not if i not with him...
and me too.... 
tadi masa jumpa pun kami bincang lagi beberapa masalah...
and aku ada buat silap...tapi dia tak pernah lau nak marah macam orang gila kat aku..
dia stay relax and smile..
tu yang buat aku happy dengan dia...
he very soft with me...i love u omOt....!



Saya berdoa semoga selepas ini kami tidak berselisih faham lagi....
amin................
dia pesan "kita sama22 jaga hubungan kita ehh..."
yess bOs i will......


and ni diaaa cute handbag from him....












See...my special handbag...fEndous handbag...
pink pastel..so cUte..!!











uiitt..jdi macam cream pastel pula..nie pink pastel k...
not cream..
seriously..i love this handbag dammnn much...
selain cantik  and cute..this handbag from my darling...
special gift for hari raya...



Ok..that all..good night and see you...!!
p/s i love u Mohd Azizan.


2 comments: