Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Haji semua!!!

Hyeeppp....
selamat hari raya haji yeaaaa ank2222......
mak tgh masak.......hahahahaaa...
addooiii..x de mood aku........
semalam aku kembali buat kerja22 gilaaaa aku...
tak sangka........eeerrrmmm......
bila kamu nak insaf wahai aisy yg comeeelllll..
hahaha......xpe22....x memudaratkan aku n spe22 puunnn.....





hahahaa...tahun niee ak tak dpt gie smbyg raya lgi nyahhh..
biase laaa...blerr bendera jEpun dah naik...ape punn tak bLehhh...
so....aku pun masih terbongkang smpai kol 9 pgi..sbb penat aku daro coolege semalam...
yg kne buli ogi22 hari..dah mcm bdak kcik siioottt....
bengang seewwhhh aku..mmber22 aku lgi bEngang......
ad ke ptOt kannnnn.....kne mcm tuuu....
aku malas nak cerita mcm ne ia berlaku......







agaknye dari dLu aku niee mmg msok golongan22 org yg nakal ekkhhh...
(pelajar nakal)................................
tak kan nak jdi skema 24 hours seewwhhh.....lgi penat hdop mcm niee....
kenakalan aku tuuu laaaaa jdi kenangan aku nnti...
hahahahahaa..aneh2222...............




arri nie raya haji...ari nie gakkkk aku bLek college....
(sgt tidak ptot)......
eerrmmm..nak wat mcm ne kannn......
berkorbaaannnnnn katenyeeeeee.........................!!!
hahahahaaaa....(ttbe rse lpor lgi)...................
tak pe laaaa..satu ari punn..jdi laaaa..





hehehee....aku tak faham..lgi tdi mak aku kat dapur..
klentang..klentuunnggg...wat pe laaaaa....
addooiiii..sudaahhh22 la tu makkk....
ddok baik22 kat cniee..tak penat keee.....
malam niee aku gerak bLek bndr penawar gn fara n kak su..
teman fara drive mlm22 hari.......
seram jgakk la nak drive mlm22 nieee....
xpe22...doa jekkk byk222.......................







darLing..i rase prOt i dah bising niee...
i nak mam laaaa.....
nnti i storyyyy morryyy lgi yeaaaaa...
ok...tata..mmmmmuuahhhh!!!!!....

No comments:

Post a Comment