Wednesday, November 10, 2010

aauuwww22..!!!!

Hyepp....wahhh..akhirnya........
Pertama,saya nak cakap..nie third account blog saya..
hehehe..coz sebelum22 niee...accnt22 yg lenn lupa password laa..
xpe22...kalau22 jumpa accnt yang lenn tuu..jangan hiraukan yeaa..
ok22..now nafas baru...happy sangat!!!!.....tapi sedih jgakk sbb accnt yang
lama tuu dah banyak story morry...eemmm..xpe22......
woooww!!!..sekarang saya banyak sangat benda nak story laa...
Sekarang saya rasa banyak benda saya nak try........
eemmm...tapi pada masa yang sama busy dengan study gakk...
tapi nak jgakk try bidang lennn...


Next month ada event peragaan n modelling,make up
untuk gadis2 yang nak berjinak-jinak dengan dunia
modelling...aisy nak joinnn!!!!!...tapi....ttbe aisy tak confident...
and takot umi tak bagi....eerrmmmmm........
ni peluang aisy nak tunjukkan bakat aisy yang dah lama teroendam kat dalam diri...
aisy bukan nak duit dapat gaji masuk modelling.,..bukan itu motif utama..
aisy nak buat apa yang aisy rasa nak buat.....aisy nak keluarkan semua yang ada dalam diri aisy....

xpe22....aisy fikir dulu yeaaa.......
harap2 dapat laa apa yang aisy nak tuu yeaaa.....

No comments:

Post a Comment