Wednesday, November 10, 2010

Alhamdulilah...........

Alhamdulilah....
Semuanya telah berakhir....final exam dah habis
osce punn dahh lepas....tinggal practical saja...
tapi kenapa saya aisy masih ada lagi kat college...
and ada class plak tuuu..and ada presentation plak tuuu
eemm..nape tak cutiiiiiiiiii lagiiiiiiiiiiiiiiiiii..??!!!!!
why..why..why....???




sudahhhh tak bolehh tahann laa macam niee mama.......
kenapa jadual tak  sistematik??
menyusahkan aku jekkkk!!!!
eeiishhh.......matrix card punn lambat nak bgi!!
apa masalah arrrrrhhhh.....????!!!!
hahahahahaaaaaaa.....pandainyeeee kamuuuuu buat kejeeeee.........
suka saya!!!!!!

hahaha..malas laaaa aku nak cerita benda tak penting tuuuuuu
haaa....aisy nak cakap nieee..
pening laaa study nursing nieee..
adduuuuuuuuuuuiiiiiiiiii................
macam2 ubat belajar tawwww...
macam2 penyakit nak kene faham............
macam2 medical term kene ingat..............
tak lama alagi tumbuh uban laaaaa mcm niee yeaaaaaaa...........................
xpe laaa..dugaan belajar kann mcm nieeee..
harap22 nnti jadi seorang jururawat yang berkaliber..!!!!
yesss2222222....!!!!!!!!!


yyeeaaahhhh..!!!
hahahahahahaaa..
tadi aisy ada presentation...ntah nape tadi aisy gedikkkksss gleerrr
masa presentation......
weeeiii.....suka hati aku laaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku nak gedikkss ke nak pe ke!!!!!!!!!!!!!
menyusahkan ko keeee!!!!!!!!!!!!!!
ko tak suka..tu ko punye halllll laaaaaaa........
i dont care laaaaa weeeeyyy....................


Aisy tak susahkan hdop owg lennnnn.............
jgn nak suka222 jge tepi kainnn owg ehhhhhh..................
watch ur mOuth laaaaa,.,...


jeles laaa tuu gn aku.............
hahahahaah!!!!!!!!!!!!!!




eeiihh jeles................!!!!!!!!!!!!!!!





hahaha....sebooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk jeeeeeekkk
ko.........................wweeeekkhhhh!!!!................


suka hati la nak cakap pe psal aku.....
tak ksah...........
yg penting aku tak sshkan hdop koo.
n aku tak pnah kacau hdopp ko........
ok....:)
jgn sebookk hal aku.........

ko nak tauuuu.....
pe yg aku fikir dgn owg22 perangai mcm niee....??
owg mcm niee just,,,,,,,,,,,,,,,,,,





JELES DGN AISY.........................................
wakakakaakak!!!!!!!!!...............................


weeeeekkkhhhhhhh.................................!!!!!



hahahahahaaaaaa.......tata................

No comments:

Post a Comment