Tuesday, April 3, 2012

Boleh ke aku sekuat macam dulu?....

Assalamualaikum dan selamat malam...
hari ini saya nak luahkan apa yang ada dalam hati saya.
Rasa marah,sedih,geram!!..
tapi lebih banyak rasa sedih dan kecewa.




Saya tak faham kenapa ujian yang datang ni tak pernah habis.
Ujian yang datang berat dan timbul dari orang yang sama.
ya allah,ini ke jawapan dari semua doa2 saya?
Betul ke dah hilang rasa cinta dan sayang dia untuk saya?
Betul ke saya cuma susahkan hidup dia?
Betul ke dia bahagia dengan orang lain tu?
Errmm..sedihnya hati aku.
sanggup dia buang hubungan ni dan buang saya macam tu je..
Dah hampir 2tahun hubungan ni,tapi hancur macam tu je..
Ya allah,selam ni saya dah banyak berkorban untuk pertahankan hubungan ni.tapi dia langsung tak hargai apa yang saya buat.Dulu mak long dia nak kenalkan saya dengan anak dia.Dia cakap jgn terpengaruh eh dengan mak long,sayg sayang anje...
tapi apa sekarang!!!!...dia yang buang semua ni!!!!!
Dia yang tak pertahankan hubungan ni!!!...
Hari tu baru cakap nak nikahi saya...tapi sekarang senang je tinggalkan saya!!!..





Masa dulu ada masalah juga dengan orang yang sama.
Saya sabar dan masih lagi terima baik buruk dia..
Masih lagi bersama dia,beri dia semangat!!!!..
Saya biarkan hati saya sakit.Saya buat tak tau dengan hati saya yang hancur berkecai!!!..
Selepas masalah2 tu selesai..tiba2 dia yang jemput masalah tu datang balik!!
awak yang cari masalah sebenarnya!!..ada banyak lagi cara lain untuk selesaikan masalah ni...
banyak lagi...tapi kenapa awak sanggup korbankan hubungan kita?kenapa?
Awak sanggup buat apa saja semata2 nak dapat apa yang awak nak termasuk buang saya!!!!!
dulu awak yang beryea2 nak kan saya...sekarang awak yang buang saya semudah awak buang sampah tepi jalan!!!!...




Kenapa awak sanggup buat macam ni...saya minta maaf saya tak sanggup hadapi semua ni..
Hati saya betul2 hancur dan sakit...susah untuk saya lupakan semua kenangan kita..
terlalu manis untuk saya tentang kita...
Dulu masa abang awak kawin awak sanggup bawak orang tu datang rumah..semua family awak tanya siapa dia?kenapa awak bawak dia??
mana saya nak letak muka saya??!!!!!!...awak tau,mcm mana hari tu saya kuatkan hati saya,saya sabarkan hati saya sendiri!!!!..awak tau??
awak tak pernah tau!!!..dan awak tak pernah nak amek tau!!!!!...















Awak cuma fikir masalah awak dan cuma fikir tension awak..
habis hati saya??awak langsung tak pernah peduli!!!!!
eerrmmm...meraung2 hati saya sekarang!!!saya tak sangka awak buang saya mcm ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ya allah....berat sungguh ujian ni...kau berilah aku kekuatan..





Semudah tu ke awak lupakan saya??
Semudah tu ke awak tinggalkan saya??
dulu awak selalu ingatkan saya,jangan tinggalkan awak...
tapi sekarang awak yang tinggalkan saya!!!!!!!!!!..
ini tak adil!!!!!..
saya benci awak!!!!..saya benci awak!!!!!.....
tapi hati saya masih sayangkan awak.......




Kenapa awak sanggup buat macam ni??
kenapa??
kenapa??
saya tak sanggup hadapi semua ni...saya tak sanggup....
saya tak sanggup...........





saya tak tau nak cakap macam mana lagi tentang hati saya...
rasa sakit dan kecewa ni tak boleh nak diungkapkan dengan kata2...
dulu saat2 pertama kenal awak adalah saat2 manis dan bahagia dalam hidup saya...
tapi sekarang,semua nya  dah berubah jadi pahit..
saya tak sanggup....sumpah saya tak sanggup....

No comments:

Post a Comment