Monday, February 20, 2012

Banyak cerita tipu....

Assalamualaikum and good night.....
Siap sudah assigment yang sangat memeningkan kepala.nak menangis buat assigment ni.
tahun ni last year saya belajar di instedt.Institut sains dan teknologi darul takzim..
So,bulan 11 or 12 saya akan menghadapi LJM.
Lembaga jururawat malaysia...seram....(mcm x nak amek,tp kne amek jgak!!)
Macam-macam cerita and macam-macam dugaan belajar kat tempat orang,even dalam JB lagi.
memang dimana-mana kita berada sabar tu sangat diperlukan.






hahaha...sometimes,sabar sangat boleh gila you know!..why?
yela..tahan-tahan rasa marah yg dah membuak2 nie.kita tak nak mnegamuk marah2 macam orang gila sebab nak jaga kreadibiliti....yelaa,lagi2 perempuan kan.Kalau post kat Fb ada tu maki hamun..
sebab marah sangat...emmm,(ikutkan hati aku nak je aku maki ko pelacur!!.tp x nak la.jatuh maruah aku nnti)






tapi im sorry,untuk yang satu ni saya memang tak boleh tahan..
orang tu yang mula dulu k...bukan saya...macam post yang lepas.
die cakpa saya rebut laki die...owhhh my god!!!.....wtf..!!
he is not your hushband la bitch...!!
ko langsung tak pernah kawin dengan die....and anak ko bukan anak die...
helloo...ko sedar tak yg ko tu kerja macam mana??
ko dah tidur dengan byk lelaki ok..then tiba2 ko datang,ko cakap anak tu anak boy aku..!
what the hell..........!!!..shittt.....
so stupid la.........................!!!
ko dah la kerja macam haram.....then ko nak buat kecoh kat family boy aku...
datang-datang rumah orang mabuk22...perempuan macam ko nak dibuat bini??nak dibuat menantu..??
owhhh shiitttt....!!!..no way...!!!









Then ko nak letak no and nama aku kat FB.....memang kurang ajar la perangai ko!!
bukan setakat kurang ajar....lebih dari tuu..
ko sedap22 je maki hamun aku....aku senyap je...sabar je...
sekarang ko buat macam2 cerita tipu...!!
weehhh ko ingat dia nak dgn ko balik ke...???
never happend laa....
PERASAN LAAA...................................
eeiisshhhh...ko ni perempuan dari planet mana arr??
tak malu ke ko buat cerita tipu setiap masa.....
post2 bukan....semua cerita kau tu cerita tipu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Kau yang selama ni sebok cari boy aku kan...!!
boy aku tak de pun cari22 ko laaa........................no need la nak tanya kawan2 boy aku..
bodoh la ko pelacur!!!!
tak tau malu betul...!!!
sedar tak ko..mana ada orang nak jadikan ko menantu..
lain la kalau ko nak berubah.jadi perempuan yg betul2 perempuan..
ni kau dah ada anak pun....kau gie club lagi...smoke lagi...mabuk2 lagi...
perempuan apa ko nie.....ya allah....
sebab tu aku tak akan pernah  relakan ko dengan boy aku.......
dan aku tak percaya anak ko anak boy aku....FAHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Aku tau die akan jadi lebih teruk kalau dengan kau.....
kau selalu dulu ajak die gie club.....buat pe benda2 tu semua......waste the time..and waste money...
kau pernah suruh die minta duit kat mak die...eeehhhh pelacur bodoh....ko ni mmg tak malu kannn...!!!!!!
orang dah halau ko,ko datang lagi and suka2 masuk rumah orang!!!!!!!!............
tu la orang kalau tak de didikan agama macam kau...mcm ni la jadi nya...
ko tengok status kau tuuu.....apa kau buat semua kau nak post...
mmg orang kurang kasih sayang mmg mcm tu kannn.....stupid!!!!






aku sampai sekarang sabar je lagi dengan semua maki hamun kau.
suka hati kau la nak buat cerita ape..lantak kau la....
orang-orang kat fb kau tu pun boleh menilai kau ni perempuan macam mana....
lagi sekali kau kacau hidup aku dengan family die.....memang ko menyesal la nti.
aku masih lagi boleh sabar and doakan kebahagian kau.....
aku tak kesian tgk kau.aku kesian tengok anak kau boleh dapat mak macam kau....
kau nak ajar die agama..??hampeehhhh la jawapnye..
kau bagi je la anak kau kat orang..bagi ustaz yang tak de anak lagi...
kalau kau yang didik....jdi pelacur macam kau jgak la jawapnya.....








Sorry la kepada reader yg baca ni.saya memang tak boleh tahan.
mungkin kalau saya cerita mcm ni.mmg tak akan ramai yang faham perasaan saya....
sebab reader2 tak kenal saya siapa and tak kenal perempuan yang saya cakap dalam blog nie...
tapi saya memang dah cukup sabar dengan semua pelacur ni buat........
im sorry....suka hati la nak komen apa ke..
saya tau,memang tak ptot saya update macam ni...tapi saya tak tau nak luah macam mana...
im sorry again,actually saya bukan orang yang suka2 hati nak luah perasaan di laman sosial macam nie..
tapi ape boleh buat....biar orang2 yang jadi spy pelacur tu...tau macam mana hati saya nie..
im sorry again....






No comments:

Post a Comment