Thursday, August 4, 2011

owhh..i love on9 shop!!//..tips shopping di on9 shop.

Assalamualaikum and good evening...hehe..
sopannye anak ibu..lalala..
hye darling2!!..hari ini pukul 11.59am jumaat yang indah
saya sebok melawat pelbagai on9 shop di FB and blog..
adduuuii...owh my gosshh!!..kan dah datang dengan sangat macam gila!!..
hobi shopping aku yang sampaiibu aku pun naik menyampah
tengok aku kalau dah shopping.....
tak ingat nak mam,,tak ingat sebelah aku ada orang lain..ayah aku lerr...
ayah jadi bodyguard je kalau hang out dengan anak bininye..hehehe
sorry ayah.....lalalala



Yang hendak diperkatakan disimi adalah.....................................
........aku......



....aisy......




.......tengah gila......





........on9 shop..........








macam mana nie....macam-macam tadi aku nampak taww..
maxi dress yang superrbbb gergOus...
maxi skirt yang sangat pretty.....
blouse yang comel-comel.....
aarrhh!!!!..banyak la.....
nak beli...
aku nak tuuu..nak tuuu..nak niee....nak yang tu jgak....nak semua laa...
pilih punya pilih...tengok punye tengok...
aku list semua...........
nak tau berapa total.........
RM300......lebih ok....ehhh nie kira ok taw 3***
sebelum ni pernah sampai 7** untuk seorang student macam aku...
lain la kalau aku seorang yang dah bekerjaya....sampai 1**** pun tak kisah...
haaaa..yeke??...layan je la...






tengok tu,aku dah siap list on9 shop yang mesti aku tengok......everyday ok......
untuk kali nie punya shopping mesti complete and kunci kira0kira pun msti dibuat
dengan sangat teliti dan berhati-hati....
kalau aku tak buat kunci-kira,aku tak tau mana duit tu dibuang.....betul tak???


 auuww!!...its cool laaa.boleh aku bawak gie dating nanti...




tak mohh risau la mummy..duit akan keluar dulu untuk
yang most important......
nak tanya laaaa...u all kat luar tuuu suka on9 shop ke butik kat shopping complex??
ke dua2 u all layan??
kalau aku la....untuk sekarang aku suka on9 shop.....
why?




sebab.....
1.tak buat aku penat.....tak perlu la aku nak berjalan sana sini,
tak buat penat aku..itu paling penting yeaa ibu22.....
keluar masuk butik nak cari yang paling murah dan yang paling sesuai untuk aku.


2.Senang nak tengok & banyak pilihan......di kedai or butik biasa bukan 
tak banyak pilihan...tetapi kalau kat on9 shop lebih senang u all nak memerhatikan...
owner on9 shop tu akan pastikan gambar pakaian yang dijual
adalah BETUL dan JELAS dari hujung rambut sampai kaki.....
so,u all tak mohh risau la....


3.so easy laaaa......macam man aku cakap tak senang.
aku pilih mana satu aku nak.
aku tanya stock ada lagi tak..
aku isi form...
aku bank in duit..
aku inform owner aku dah bank in..
and done!!.....
kan senang..............lalalalala.......




hanya untuk tatapan awam yeaa...but its cool la this design......
gambar ni tak de kne mngena dengan entry kali nie yea darling2...








BOLEH PERCAYA KE??






sebab tu la u all kene pandai plih on9 shop and pastikan on9 shop tu benar2 wujud
dan bukan halimunan....
Kalau aku senang je,aku tengok butir-butir penting berikut........


a)nama on9 shop or the blog
b)alamat owner tu kat mana
c)berapa ramai customernye..u all tengok berapa ramai yang comment dah tau ramai mana
yang minat dengan on9 shop nye..
d)kalau dah tanya tentang pakaian mana yang u all nak beli.
yang paling penting..minta la.....

*no phone owner
*no account owner
*email owner....



so easy kan......tetapi tu semua depends on you la nak percaya ke tak kan.
even aku dah pe pot pe poottttt kat sini u all tak percaya gakk..
its up to you la darling.....
yang penting on9 shop tak memenatkan aku..heheheh..sukaaaaa!!!!..



And one more thing,u all kalau dah beli confirmkan betul22..
*bagi alamat yang betul
*item22 nak beli kena betul
*bagi ref no kalau dah bank in payment
*bagi time and date payment
*total payment....



so,nanti u all juga yang happy kan....
jommm la ramai-ramai beli kat on9 shop..hehehe....
yang paling penting bijak membeli dan bijak memilih....
untuk pengetahuan anda semua dahulu aku bukan la jenis percaya on9 shop,
tetapi setelah merasa sendiri.ia sangat la berbaloi....baloi...baloi....baloii....... 




"hye,my name is Carl..my girl is AISY ROSE...
and salam ramadhan for all especially the girl..."
he so cool..........auuww..








pesanan ini dibawa oleh AISY ROSE..mEkaceh.....
salam ramadhan......





No comments:

Post a Comment