Friday, January 21, 2011

Terbuku dalam hati

Aku lemas jika banyak suara-suara sumbang
yang berbunyi dibelakang,
Aku lemas jika hati ini selalu disimpan dalam kotak kayu yang tua,
Aku lemas jika tiada telinga yang terbuka mendengar 
jeritan ini,
Aku lemas jika suara-suara itu selalu menghakimi aku
dan suara-suara itu tidak mengetahui kebenarannye,
Aku jadi bisu....bukan takut terduduk dengan suara-suara itu
tetapi hanya ingin hari-hariku indah seperti pelangi,
Hanya angin yang dengar jeritan ini
hanya angin yang sampaikan doa-doaku
supaya hati kuat seperti kemarin
Ya allah,kau tahu aku adalah ros merah yang ingin sentiasa mekar dan mewangi
dan aku harap sentiasa seperti itu,
amin.....

3 comments:

  1. peh, bermadah pulak ko nie erk. kahkahkah

    ReplyDelete
  2. luahk kat aq je...kte sme je....ttp telinge ngan earfone dh....

    ReplyDelete
  3. yul....baru tAu ko aku pAndau bermadah...hahahah...lme nyahh tak keluarkan bAkat terpendAm aku nie....

    ayu....hehehehee...yeeaa mari kita dengar lgu22....
    lalalalalaal..kne tipu..kne tipu..hahahah!!!

    ReplyDelete