Monday, February 7, 2011

Sabar salah...tak sabar pun salah...

Assalamualaikum...hye darling22...
hari nie sudah start class after chinese new year...
busy la jalan raya...dengan banjir lagi...
jalan raya pun dah jadi macam pe dahhh...
kopak sne sni...bahaya kat kereta yang lalu...




aku sebenarnye tak nak cakap pasal jalan raya ke pe..
nak cakap pasal hati aku....
susah la lau tak sabar.....
lau dah sabar sangat pun.....asik kene jee..
kene pijak pale..mcm2 laaa...
sakit seewwhhh....
bila kau wat salah...semua nak hentam aku....
tanpa dengar penjelasan aku....
aku jadi tak sabar sebab dah terlalu banyak kesabaran dan kemarahan aku simpan....
sebak simpan lama22 dalam hati....
semua nak salahkan aku..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 kenapa tak nak tau pe yg aku simpan dalam hati niee...
bila aku wat salah,seolah22 besar gleerrrr salah aku.........
sedangkan sebelum nieee,aku tak pernah nak marah22 bLek.....
selalu aku wat tak tau jee..selalu aku tak maek hati......
bila kau wat benda yang sama macam ko wat kat aku or arg lain....
tau pLak ko marah kat aku......macam tu gakkk gn aku..tp aku wat tak tau jee blerr ko wat..
aku malas nak pkir..
banyak kali ko wat...
aku bru sekali jee wat mcm tuu....tp ko pnye bising mcm salah aku dah mcm ada list 100 helai....




adil ke mcm nieee.....npe x nak dengar penjelasan aku....
semua nak marah aku...
kenapa dari dulu sampai skunk..
salah aku mcm besar sgt22222222222.......
pleeeezzzzz laaaa......
tolong berlaku adil....




sorry to say like that....
dah laaaa..aku cakap pun tak gne....
x pe la...mungkin aku mmg kene selalu sabar....
walaupun org tak nmpak sabar aku tuuuu...
mEkaceh...

No comments:

Post a Comment